CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Memori Nisa' Tambun

Thursday, March 18, 2010

TAHNIAH NISA' CEMERLANG SPM!!!


GAMBAR HIASAN : 2 orang Nisa' Tambun cemerlang SPM

salam wbt..


Ape khabar sahabat-sahabat nisa' dan nisa' tambun semua..semoga dalam limpah dan kurniaan ALLAH sentiasa


Alhamdulillah, baru lapang dan berkesempatan untuk post tulisan ini..


keputusan peperiksaan 2009/2010 tahun ini nisa tambun mencipta sejarah, 2 orang nisa' berjaya mendapat keputusan cemerlang SPM , iaitu adik nur Aini Binti khalifah yang lebih dikenali anak kepada umi zuhairah dan anak En Ramdan, minta maaf saya x dapat detail tentang adik ini.




Kedua-dua adik nisa' ini di anugerahkan oleh ALLAH kecemerlangan SPM 10A+ ,yang mana boleh menjadi contoh kepada adik-adik yang bakal menempa SPM akan datang. Seorang muslimah yang bertudung labuh, berkarakter muslimah yang solehah, akhlak yang bagus bukan penghalang untuk mendapat kejayaan dalam pelajaran.




Sebelum ini kita mendengar adik Nik Nur Madihah ( Maahaad Muhammadi kelantan) cemerlang dengan 20 A, tahun ini pelajar dari sekolah yang sama iaitu adik Nur hasyimah ( jika tidak silap ) pelajar cemerlang mendapat 15A+. Kedua-dua pelajar ini mempunyai karakter akhlak muslimah yang baik , dan mengamalkan kehidupan seorang muslim. ini merupakan satu pakej bonus yang dimiliki oleh pelajar yang telah dinobatkan pelajar cemerlang akdemik juga sakhsiah mereka..




Insya Allah, nisa' akan melakukan temubual bersama adik nur aini dan seorang lagi untuk mengetahui resepi kejayaan mereka mendapat 10A dalam SPM.




tahniah untuk kedua - dua adik yang cemerlang SPM ini, untuk nisa' yang lain yg telah mencipta kecemerlangan SPM tetapi tidak diwar2kan, bukan lah sengaja dilakukan tetapi kemungkinan tiada maklumat tentang adik-adik untuk diwar-warkan.




wallahua'lam, semoga kehidupan hari ini lebih baik dari semalam :)








0 comments:

Related Posts with Thumbnails