CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Memori Nisa' Tambun

Monday, May 18, 2009

Doa Hilang Debar



Assalamualaikum wbt...

Doa ini adalah perkongsian bersama-sama kita yang bergelar nisa'( perempuan )/ bunga yang mana fitrah kejadiannya mudah gemuruh, berdebar, Nervous apabila berhadapan satu-satu perkara yang melibatkan kita perlu untuk bercakap dengan seseorang atau pelbagai orang tidak kira menyampaikan kebenaran atau menyatakan kesalahan.

Dalam firman Allah juga ada tersembunyi menyatakan wanita itu lemah dan sebab itulah lelaki dipilih sebagai pemimpin, tetapi dalam keadaan suasana zaman masa kini , kaum lelaki semakin sedikit bilangannya, memerlukan tenaga wanita sebagai pendokong bagi menyampaikan sesuatu yang benar dan menyatakan yang salah. Ini bukan bermakna saya menyatakan perempuan boleh memimpin dalam semua hal tetapi ia sangat diperlukan dalam beberapa hal.

Buat sahabat-sahabat dan pengunjung yang bakal hadapi peperiksaan atau apa sahaja dugaan dan cabaran daripada apa-apa segi sekalipun , senjata kita adalah "DOA" selepas kita berusaha..

Gud luck , bit taufiq an najah...buat pelajar yang akan menjalani peperiksaan di pusat Institusi pengajian sekitar sini.

wallahua'lam..

1 comments:

ALPHA LIPID SD2 jaja said...

nice..blog..adik...jemput ke blog saya... http://sd2jaslim.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails